• Průvodce

aktualizováno

Jaký kancelářský nábytek zvolit do malé kanceláře?

Malá kancelář může být výzvou, pokud jde o její funkční a estetické uspořádání. Je třeba si uvědomit, že způsob, jakým plánujeme uspořádání naší kanceláře, bude mít skutečný dopad mimo jiné na pohodlí a dokonce i efektivitu každodenních profesionálních činností.

Domácí malá kancelář

Stále více osob má vlastní firmu nebo pracuje z domova. Díky vývoji moderních technologií máme širokou škálu práce na dálku. Proto se mnoho osob rozhodlo pronajmout si malou kancelář nebo si ji vytvořit doma. Bez ohledu na to, zda pracujete doma nebo v pronajaté kanceláři, je zásadní mít správné zařízení a výběr praktického vybavení. Při výběru nábytku do kanceláře byste měli mít na paměti především:
– pracovní pohodlí
– kapacitu jednotlivých skříněk
– co budeme skladovat a v jakém množství
– žádné rozptýlení
– pohodlí při používání
– snadné čištění sady kancelářského nábytku
– funkčnost


Při uspořádání malé kanceláře byste si měli vybrat funkční sadu kancelářského nábytku, přičemž je třeba mít na paměti, zda bude sloužit pouze k práci, nebo zda má plnit také reprezentativní formu, kdy do kanceláře budete zvát společníky nebo zákazníky.

Komplet mebli do małego biura

Malá domácí kancelář

Pokud si chcete zařídit kancelář, která vám bude sloužit pouze jako vzdálené pracoviště, takže v ní budete pouze vy – úkol je o něco jednodušší. Protože se musíte soustředit pouze na zajištění pohodlí při práci a prostoru pro skladování materiálů, dokumentů a průmyslového příslušenství. Nejdůležitější je naplánovat prostor tak, aby neodváděl pozornost. V tomto případě bude dobré vybrat sadu kancelářského nábytku, která bude v přírodních barvách dřeva nebo neutrálních barvách, např. Jednotná bílá nebo šedá. Tmavý nábytek se nedoporučuje pro malé místnosti, jelikož je vizuálně zmenšuje a interiér tak vypadá přeplněně.

Meble biurowe

V malé kanceláři by nemělo chybět:
pohodlný stůl s dostatečně velkou pracovní deskou, na kterou se vejde počítač, tiskárna (pokud nebude uložena ve skříni nebo pod psacím stolem), a poskytne volný prostor, na který můžeme uspořádat materiály potřebné během práce

– regály na dokumenty – měly by mít police, které do nich umožňují umístění pořadačů velikosti A4

– úložný prostor pod stůl – osvědčí se, když budete muset ukládat malé předměty nebo dokumenty, které by měly být uzamčeny

ergonomická kancelářská židle – za předpokladu, že v práci strávíme přibližně 8 hodin denně, je to právě ta kancelářská židle, která by měla být volena s maximální péčí, protože na ní bude záviset vaše pohodlí a především vaše zdraví, jelikož kvalitní kancelářská židle bude držet vaše tělo během práce ve správné poloze

– optimální osvětlení – nejlepší je, když na desku stolu dopadá denní světlo, protože za takových podmínek je nejlepší pracovat. Pokud to však není možné, pak je dobré vybavit kancelář optimálně umístěným osvětlením, jehož barva bude co nejvíce odrážet specifičnost denního světla.

Děkuji za přečtení článku až do konce. Jak ho hodnotíte?

0 z 0 názor hodnotíte

Článek zatím nemá žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí!

Pavla Jurečková

Související články