Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Produkty

Kde mohu vidět nábytek ve skutečnosti?

Naše podnikání je zaměřeno především na online prodej. Proto se snažíme, aby prezentace výrobků byla co nejpodrobnější. Umožňujeme také objednání bezplatných vzorků látek, abychom vám usnadnili rozhodování. Odkazy na vzorníky najdete u jednotlivých produktů, případně se můžete dotázat pro více informací našeho poradce.

 

Je možné změnit rozměry nábytku?

Nabízíme kuchyňský nábytek a vybraný čalouněný nábytek s možností změny rozměrů. Více informací u našeho poradce.


Obdržím objednaný nábytek vcelku, nebo jej musím sestavit?

Nábytek pro volný čas (rohové sedací soupravy, pohovky, gauče, rozkládací pohovky, křesla atd.) se dodává jako celek. Pevný nábytek (závěsné skříňky, komody, TV skříňky, stoly atd.) se dodává v balících pro vlastní montáž. Výjimkou jsou pouze výrobky, které mají v popisu informaci, že montáž není nutná.

Před nákupem nábytku do obývacího pokoje si ověřte, zda se Vám model vejde, až si ho přinesete domů.


Zahrnují ceny postelí do ložnice také matrace?

Vzhledem k různorodým preferencím našich zákazníků, pokud jde o výběr matrace, nechceme vnucovat žádný model. Z tohoto důvodu jsou postele prodávány samostatně, pokud není uvedeno jinak. Podívejte se prosím na záložku materace, abyste našli tu správnou matraci pro Vás.


Jak určím stranu sedací soupravy?

To se určuje podle toho, když stojíte čelem k sedací soupravě. Pokud je jeho kratší strana (otoman) vpravo, označuje se jako pravá strana.


Je možné zakoupit jednu noční skříňku, když je na produktovém listu uvedena jako sada?

Pokud jsou noční stolky dodávány jako sada, není možné je zakoupit v jednotlivých variantách.


Mohu si objednat pracovní desku v kuchyni jako celek?

Všechny délkové varianty, které lze objednat v našem obchodě, naleznete na produktovém listu příslušného modelu. Na jiné menší neuvedené rozměry desky než jsou maximální v konfigurátoru, získáte informace u našeho poradce.

Náš kompletní sortiment kuchyňských pracovních desek najdete zde: kuchyňské pracovní desky.


Jak dlouhá je záruční doba na nábytek?

Na veškerý nábytek z naší nabídky poskytujeme pro spotřebitele záruku v délce 2 let.


Objednávky


Musím si pro nákup nábytku vytvořit účet na webových stránkách?

To není nutné. Pro odeslání objednávky jednoduše vyplňte formulář.


Jak dlouho trvá dokončení objednávky?

V případě nábytku na míru závisí dodací lhůta na zvoleném modelu. Přibližná dodací lhůta je uvedena u každého výrobku.

Nábytek, který máme skladem, odesíláme do 7-14 dnů.


Objednal jsem si zboží, ale chtěl bych si objednat ještě jednu položku. Je možné tyto objednávky spojit?

Ano, pokud výrobek z Vaší první objednávky ještě nebyl doručen. V takovém případě Vám cenu za doručení propočítá náš poradce.


Je možné změnit materiál čalouněného nábytku?

Ano, nábytek s možností výběru materiálů obsahuje informace o změně povrchové úpravy v produktovém listu.

V případě dotazů se obraťte na náš zákaznický servis, který Vám pomůže vybrat správný materiál. Tel: +420 558 080 021


Jak mohu zrušit svou objednávku?

Chcete-li zrušit dříve zadanou objednávku, kontaktujte nás e-mailem na adrese: [email protected]


Platby


Mohu zaplatit zálohu místo celé částky?

Ano, můžete zaplatit zálohu (30 % ceny) a při převzetí zbytek částky (v hotovosti) našemu řidiči - bez dalších nákladů.


Jaké formy platby jsou k dispozici?

Nabízíme 4 formy platby:

  • Dobírka – zaplacení řidiči na místě (netýká se některých produktů)
  • Platba bankovním převodem na náš účet.
  • Zaplacení zálohy pomocí bankovního převodu na účet a zbytek doplatíte řidiči při doručení
  • Prodej na splátky  (Více informací o nákupu na splátky naleznete ZDE)

Další informace naleznete na kartě Způsoby platby.


Doručení


Bude cena za doručení nižší při objednání více kusů nábytku?

Cena za doručení závisí od hodnoty objednávky. Veškeré informace naleznete na objednávce.


Dostanu kontakt na řidiče zásilky?

Při doručování nábytku naší dopravou neposkytujeme telefonní číslo na řidiče.

V případě zaslání kurýrem Vám poskytneme číslo nákladního listu pro sledování zásilky.


Zahrnuje cena dodávky také službu výnosu?

Služba výnosu je další možností, kterou si můžete objednat v nákupním košíku při zadávání objednávky. Není zahrnuta v základní ceně doručení.


Jaký je rozdíl mezi službou výnosu a pomoc při výnosu?

Služba pomoc při výnosu je prováděna za asistence našeho řidiče. Pomoc s výnosem nábytku je doplněna další osobou, kterou si zákazník zajistí sám. Naproti tomu služba výnosu je komplexní služba, kterou provádí náš dvoučlenný tým samostatně, bez Vaší účasti.

Další informace naleznete na kartě Služba výnos nábytku


Do kterých zemí se nábytek dodává?

Zajišťujeme doručení obvykle po celé Evropské unii. Náklady na dopravu jsou kalkulovány individuálně. Pro více informací nás kontaktujte na e-mail: [email protected]


Na co si dát pozor při převzetí nábytku?

Po obdržení pečlivě zkontrolujte, zda má vybraný výrobek správné parametry a zda odpovídá barvě a typu nábytku.


Reklamace a vrácení zboží


Jak reklamovat nábytek?

Chcete-li uplatnit reklamaci, musíte vyplnit reklamační formulář, který naleznete v části Reklamace a vrácení zboží.


Je možné zakoupený produkt vrátit?

Veškeré informace o vrácení zboží naleznete na našich webových stránkách v sekci Reklamace a vrácení zboží.


Další


Měníte čalounění u starého nábytku?

Nábytek nerenovujeme. Náklady na čalounění a výměnu komponentů jsou vyšší než při nákupu nového nábytku.


Je možné o cenách na webových stránkách vyjednávat?

Ceny produktů nejsou předmětem vyjednávání. Všechny aktuální akce jsou zahrnuty v záložce Slevové kódy


/nejcastejsi-otazky-s-19.html